روشهای غیرمعمولی برای افزایش بازدید و ترافیک سایت یا وبلاگ - افزایش آمار بازدید شما با ما

اگر می خواهید آمار وبلاگتان زیاد شود

اگر می خواهید لینک و اسم وبلاگتان در صدها وبلاگ ثبت شود

لینک خود را در این لینک باکس ثبت کنید

برای این کار ابتدا روی گزینه دریافت کد کلیک کرده

و محتویات آن را در قالب وبلاگتان کپی کنید

سپس روی ارسال لینک کلیک کرده و لینکتان را ثبت کنید

سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کل بازدیدها:----123307---
بازدید امروز: ----5-----
بازدید دیروز: ----5-----
افزایش آمار بازدید شما با ما

 

نویسنده: کدخدا
دوشنبه 88/1/17 ساعت 3:47 عصر

?) آدرس سایتتان را روی بدنتان بنویسید و با لباس زیر در شهر بگردید شانس زیادی وجود دارد که بدین وسیله بتوانید وبلاگتان را با بازدید کننده های تازه و زیادی آشنا کنید.البته باید فکری هم برای مزاحمت های احتمالی پلیس و ستاد مبارزه با بدحجابی کنید.

 ?) یک بیسیم پلیس بخرید در طول روز به بیسیم پلیس گوش دهید و همین که از حادثه جدیدی باخبر شدید با سرعت تمام خود را به محل مذکور برسانید.احتمال زیادی وجود دارد که خبرگزاری ها تصمیم داشته باشند تا از آنجا بصورت مستقیم اقدام به ارسال گزارش کنند.در هنگامی که خبرنگار در حال پخش زنده گزارش خود است به پشت سر او بروید و با تمام توان اسم وبسایتتان را فریاد بزنید.در چند حادث دیگر هم این کار را انجام دهید ، اینکار شما باعث می شود که طرفداران بسیار زیادی پیدا کنید! در اینصورت مردم تنها به این دلیل که شما را ببینند اخبار را تماشا می کنند.

 ?) مقداری برچسب بخرید برچسب روش ارزانی برای تبلیغات است. مقداری برچسب های کوچک که اسم وبسایت شما بر روی آن نوشته شده است بخرید و آنها را در هر جایی که میتوانید بچسبانید ! داخل توالت های عمومی ،روی ماشین مردم و هر جایی که فکر می کنید مردم به آن نگاه می کنند.

 ?) وبسایتتان را صفحه خانگی تمام کامپیوترهایی که به آنها دسترسی دارید کنید به یک کافی نت ، یک کتابخانه ، سایت دانشگاه یا حتی خانه دوستان و آشنایان بروید و وبسایتتان را صفحه خانگی تمام کامپیوترهایشان کنید.بیشتر کسانی که با کامپیوتر کار می کنند نمی دانند چطور آن را به حالت پیشفرض برگردانند.

 ?) آدرس سایتتان را در صفحه اول تمام روزنامه ها بنویسید صبح اول وقت به یک دکه روزنامه فروشی بروید و با یک ماژیک خوش رنگ آدرس سایتتان را در بزرگترین اندازه ممکن بر روی تمام روزنامه هایش بنویسید بطوریکه کل صفحه را بپوشاند.سپس قبل از اینکه فروشنده شما را بگیرد با سرعت هر چه تمام تر از محل فرار کنید . این کار را برای تمام روزنامه فروشی ها در دو نوبت صبح و عصر انجام دهید.

 ?) آدرس سایتتان را بر روی تمام اسکناس هایی که خرج می کنید بنویسید به عنوان یادگاری نام و آدرس سایت خودتان را روی هر اسکناسی که می خواهید به کسی بدهید بنویسید.در اینصورت به پول علاوه بر وظیفه اعتباریش ، یک وظیفه مهم دیگر یعنی ترویج سایتتان محول نموده اید.

 ?) تابلوی تبلیغاتی انسانی کرایه کنید این روش بسیار انحصاری و تاثیرگذار است .یک نفر را استخدام کنید که در یک خیابان شلوغ بایستد . این فرد می تواند پلاکارد که تبلیغ سایت شما روی آن است را نگه دارد و یا لباسی با نام سایت شما را بپوشد.

 ?) سایتتان را در معرض فروش بگذارید سایت خودتان را در فروشگاه های اینترنتی با قیمتی که هوش از سر همه بپراند مثلا ??.???.??? تومان ، در معرض فروش بگذارید و دقت کنید تا همه متوجه آن شوند. به احتمال ??.??% کسی آن را از شما نمی خرد (چون شما اصلا قصد فروش ندارید) اما خوب اگر کسی آنقدر احمق است که برای سایت شما بیست میلیون تومان پول بدهد ، قبول کنید و یک سایت دیگر را با همین قیمت برای فروش بگذارید !

 ?) با پوستر بزرگ تبلیغی از سایتتان به یک رویداد ورزشی بروید تصور کنید با یک پوستر بزرگ تبلیغی و با یک رنگ جیغ به مسابقه فوتبال مثل پرسپولیس و استقلال بروید و هر وقت که دوربین تماشاگران را نشان می دهد نام سایتتان را به دوربین نشان دهید. آن وقت بدون هیچ گونه هزینه ای میلیون ها نفر از وجود سایت شما با خبر می شوند !

 ??) از سایت های معروف دیگر استفاده کنید در اینترنت به دنبال ویدیوهای محبوب بگردید ، سپس با یک ابزار ویرایش فایل های ویدیویی در اول فیلم ها بنویسید که این تصاویر از طریق سایت شما عرضه شده است.سپس آنها را در YouTube آپلود کنید. اگر آن ویدیو ها محبوب باشند به سرعت با تعداد بازدید کنندگان شما افزوده می شود.همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مثل Digg یا حتی همین بالاترین خودمان به تعداد زیاد ثبت نام کنید و بعد لینک خودتان را در آنها اضافه کنید و سپس با نام های کاربری خود به آنها رای دهید. استفاده از عنوان های جنجالی را فراموش نکنید. به عنوان روش دیگر می توانید در سایت هایی مثل Cloob عضو شوید و بعد از اینکه ???-??? نفر را به لیست دوستانتان اضافه کردید برای آنها پیام های گروهی حاوی لینک سایت خود را بفرستید.

 

منبع : 5wildstars.persianblog.ir


    نظرات دیگران ( )

  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • ایجاد وبلاگ تعاونی
    25 روش برای افزایش بازدید وبلاگ
    روشهای غیرمعمولی برای افزایش بازدید و ترافیک سایت یا وبلاگ
    تاثیر تبلیغات در آمار بازدید سایت یا وبلاگ
    تاریخ بروز رسانی گوگل
    [عناوین آرشیوشده]

  •  RSS 

  • خانه

  • درباره من

  • پارسی بلاگ
  • درباره من

  • لینک های ویژه روز

  • لوگوی وبلاگ

  • مطالب بایگانی شده

  • لینک دوستان من

  • اشتراک در وبلاگ

  •